Actua per reclamar millores al servei de bus de l’Hospitalet

Des de fa uns mesos el servei de bus a l’Hospitalet s’ha vist greument afectat per problemes en el seu funcionament que han provocat retards habituals, afectacions importants i incidències diàries, que han perjudicat a totes les persones usuàries.

Aquest servei, fins ara operat per l’empresa Baixbus, ha passat a ser gestionat per Moventis després d’haver guanyat l’adjudicació del servei de transport urbà de l’Hospitalet i altres municipis de la comarca del Baix Llobregat. Algunes de les línies són LH1, LH2, L10, L11, M12, M14 i M16, les quals han patit canvis d’horari, retards i alteració de les freqüències, però també un mal funcionament de les pantalles i la informació mostrada, tal com han denunciat moltes de les persones afectades.

Tot i les queixes fetes arribar a la companyia adjudicatària, els problemes continuen. Per això, cal que les institucions responsables intervinguin per solucionar aquest greu problema, que afecta la mobilitat i el dia a dia de milers de veïns i veïnes de l’Hospitalet.

Signa per reclamar millores urgents al servei de bus!

Volem fer arribar a l’Ajuntament de l’Hospitalet i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) les queixes de totes les persones usuàries afectades pels problemes derivats del canvi d’empresa operadora. Per això necessitem el vostre suport, per tal de promoure totes les accions i iniciatives necessàries perquè s’adoptin mesures que permetin recuperar el bon funcionament i millorar la mobilitat a la nostra ciutat.


Campanya bus
Nom i Cognom
Nom i Cognom
Nom
Cognom
Dono suport a la iniciativa per reclamar millores en el servei de bus a l’Hospitalet